The Good, the Bad, and the Beautiful

kamen lunch

Saturday! I went out with Kamen for lunch last weekend. She was kind enough to help me film a video (more about that in due time). I have to admit, the weekend was a bit of a blur…I know Friday, Saturday and Sunday happened but the specifics escape me…

kamen chilis

I just got my car out of the workshop on Friday and not 18 hours later, drove it straight into a mini longkang at MidValley. The sign says there are 20 parking spots left, but I’m telling you it’s a LIE. It’s a DAMN LIE! There weren’t any visible spots so I was forced to park between a car and a hard place with disastrous results.

kamen accident

This is the evil ditch. I drove into it and while reversing out, my car hit the wall, scratching and denting the right side of my car. Lest you all have collective amnesia, let me reiterate that I JUST GOT MY CAR OUT OF THE WORKSHOP after paying RM 980. Hmph.

kamen gsc

Anyway, we were planning to catch HP: Half Blood Prince but just look at the queue! I tried getting Gold Class tickets but even that was sold out.

kamen brewball

Thus, we adjourned to Brewball to play pool. I like Brewball for two reasons:

kamen tequila

Pool. Alcohol. It’s one hell of a combination. ;)

kamen at brewball

It was damn packed though and I had to use all my charm and persuasiveness to induce the lady at the counter to let us have a table.

kamen shots

4 tequila shots later…

kamen drinking

…and a jug of beer (we were drinking even before this) Kamen beat me in pool. >.<

kamen us

It was damn fun though – she’s really intelligent (and she’s in law school) so it was great talking to her.

kamen wins

The sequel in the series of unfortunate events happened as I was driving her home…I might (or might not) have had more to drink than I should and I ran into a curb while exiting MV. I am quite familiar with curbs (I consider them bosom buddies) so I didn’t think much of it…until my car started to veer in strange and unusual directions.

kamen car

It turns out that the encounter with the curb caused a complete blow out of my tire. I couldn’t stop coz it was a highway so I drove to the nearest gas station (a good 1 km away) to get my tires replaced.

kamen tire

Damage: RM 180.

kamen shower

Anyway, while waiting for my tires to be fixed, I went swimming in Kamen’s condo. The swimming pool there is fucking awesome – there are rock formations and the pool area is huge, so without a second thought, I stripped down to my briefs (despite not having towels or a change of clothes), showered and jumped into the pool.

kamen pool

Damn relaxing…

kamen end

Thus, despite the encounter with the wall and the blown tire, I had a lot of fun on Saturday. The not-so-fun part was waking up at 6 am on Sunday for my drifting course. Next post, stay tuned peeps!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 thoughts on “The Good, the Bad, and the Beautiful

  1. HB, you more buff and slimmer now. Must be the yoga and it does improve your looks and health. But what ever it is you been doing keep it up.

  2. imantulen: Haha! Dammit, that’s what everyone notices. :)
    Yeah, I got it in Genting. :)
    kamen: Beating me once is good! You beat me by a HUGE margin k. :)
    BTW, you’re not an alcoholic la, if you are…er, then I don’t know how to describe myself. ;)
    Simon Seow: Yeah, I was interested in this prize actually. Very interesting session, will write about it after work later. Drift, drift, drift! :)
    PinkPorkChop: No la, I showered before I jumped in. :)
    IndependentQueen: Haha! Thanks! :)
    Toxic: Cheers! Good to have your back. ;)
    chefmel: Ya lor, everyone was commenting about my dismal wardrobe so I got two shirts in Genting…both can be used for work too. ;)
    Vickie: I think I actually got fatter. >.

  3. From the 3rd pic, i can see that you’re parking in a non existed parking space due to the absent of a yellow line. That’s why the longkang is there.

  4. Hi HB
    It’s been ages since I’ve commented. I still check in on you from time to time though :)
    Sorry to hear about the bad car luck you’ve been having. Sounds like it’s beyond irritating.
    Take care and keep blogging :)

  5. so many misfortunes on your car & you blog abt it every time…Do u know that u r actually decreasing the resale value of your car all the time…hehehe how much u want to sell your car? 10K, 8k…nah 5k lah after all it is full of touch up & major repairs

  6. Tian Chad: I didn’t use my own car. How to drift with my car? I haven’t even fixed the suspension from the time my car masuk longkang. :)
    heaven: Hmm…I guess grass is always greener and all that. ;)
    KY: Indeed! I loved it. :)
    Jacklyn: I know! It’s not my fault though…the parking spot indicator give me wrong info. :p
    It says there are 20 spots left but I couldn’t find any, so that’s why I parked there. :)
    Shan: Hello Shan! It’s good to hear from you again. Of course, sixthseal.com will ALWAYS be here. :)
    Ah Beng: Haha! I don’t intend to sell it anyway. :)
    Thanks though!
    Marlboro Guy: I know! Most of the times, I must admit, I was intoxicated in some form or other, but the Federal Highway incident is not my fault. :)

  7. Still can smile happily even though so many bad incident happened to u recently… The last pic is cute! ;p

  8. Shirley Snow: Haha! Thanks! :)
    Well, the important thing in life is that you shit happens and you should never let it get you down…especially not minor stuff like this. :)

  9. Kamen – hot, smart and fun…. That’s the triple crown, brotha – worthy of an enthusiastic “Hey Now!!!!” from your loyal reader in NY.

  10. Jan: I don’t have good aim either. I’m actually myopic in one eye. I still like playing though. :)
    Jhnhth: Heh! Indeed, buddy. Glad you liked it. ;)

  11. Elaine Chung: Yup, but I ran it into the wall while parking this day.
    You know, I’m so used to talking on the cell phone while driving that I forgot it was technically illegal. Got pulled over by traffic cops but luckily they had another emergency and the head told them all to cabut before they dismounted. Phew.

Leave a Comment