Jojo Struys 1

I have preached again and again about the importance of having a digicam with you at all times. Unfortunately, I am not exactly known for practicing what I preach, often with disastrous results. A friend of mine called me out for dinner but he was struck down by a bout of food poisoning so it was just Jojo, Stephanie and me.

Jojo Struys 2

I didn’t know which Jojo it was until I arrived and nearly drove the 23 km back to grab my dSLR. It was Jojo Struys and Stephanie Chai! Alas, armed with only my crappy cell phone camera, I couldn’t really take good photos but Jojo was kind enough to use her Blackberry to take photos and email it to me.

Jojo Struys 3

This is why you should lug your dSLR everywhere you go. You just never know who you’re going to meet.

Thanks for buying me dinner Jojo! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Responses to “Dinner with an unexpected guest”

  1. Lol. Hope you learn a very important lesson! but lugging around a DSLR.. sucks.

  2. Lol. Nice one. The other girl’s Stephanie Chai rite? U made her look not-so-famous with ur preference towards Jojo. Haha!

  3. crappy booze: I know! I used to have a compact digicam which I can just slip into my pocket. Mana tau my friend didn’t say which Jojo. I would have brought the dSLR if I had known. :)
    charlz: Haha! Yes, she is Stephanie Chai. She’s a very nice person, and oi, no preferential treatment here. I’m a nice person too! :)

  4. She looks gorgeous! ;)

  5. u lucky bastard

  6. u lucky b@$*&^%!

  7. Shirley Snow: Yeah, and one of them rare people who’s nice in real life too. :)
    chris: Heh! If I was lucky, I would have brought my damn dSLR along, which I didn’t. :)

  8. chris: BTW, there is no profanity filter on sixthseal.com – here, we always believe in freedom of speech. :)
    Okay la, next time we go yumcha together I intro you k?

  9. Dude, it’s okay, die hard Sixthseal fans don’t give a shit about picture clarity, it’s the writing style that makes your blog real!

  10. HB, man some photos.?? Not sure how to make of it.

  11. omg, they are so pretty, lucky you get to meet them…
    yeah, i do admit that sometimes when the phone’s having 3.2 megapixel, it doesn’t mean that the quality of the picture would be good too… but sometimes we’ll just forget to bring our camera out and phone is the closest to a cam..

  12. I don’t know about Stephanie, but I got just a small hello, how are you small chat with Jojo and I can see there was no air indeed.
    Either that or alcohol is giving her the same effect as to me

  13. Wah so nice. I met Stephanie Chai a long time ago. Very sweet and soft spoken person. I’ve not met Jojo though. Where did you guys have dinner? Jojo is pretty ya.. Lol…

  14. e: Heh! Cheers buddy! Appreciate the kind comments. :)
    Michael (Mike): I don’t have any, didn’t bring my dSLR. :S
    cindy khor: I need a better cell phone, but the problem with that is that I tend to lose cell phones. I think I’m better nowadays though so I might get one. :)
    vlad: Hello there! It’s good to see you again. Welcome back, buddy! :)
    maggot: It was at Desa Park City, it’s along the LDP on the way to Kepong. :)

  15. jojo ?! wah !! super model n tv host la !! wah .. so jealous @ you .. xD

  16. Happy for you =)
    But make sure dont make ur gf jealous wor ;p

  17. hehehe
    better bring dslr with you whereever you go in future

  18. damn, next time, give me a call also!

  19. eldy: Yeah, the one and only Jojo Struys. I’ve met her at events before but this is the first time I could really talk to her over dinner. :)
    Tian Chad: Heh! Thanks buddy! :)
    mknace: I’m planning to! In fact, it’s beside me now. ;)
    shaoweii: Haha! Okay, okay. :)

  20. hi

  21. Good work over again. Thumbs up:)

Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2002 - 2010 Poh Huai Bin Suffusion theme by Sayontan Sinha